Mus je schrupać i wygrać

Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała na celu odświeżenie wizerunku Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów obok działań w TV i nowej strony internetowej zlecono wdrożenie loterii z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry dla zabawy

Cele: 

  • przyciągnięcie osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup promocyjny
  • zwiększenie sprzedaży przez konwersję graczy Freemium na graczy Premium
  • lojalizacja: opracowanie modułu gry, który pozwoli na ożywienie i przybliżenie postaci występujących w kampanii reklamowej
  • doświadczenie zabawy i pozytywnych emocji dzięki aplikacji TAP TO WIN
  • zwiększenie ruchu na nowej stronie internetowej Familijne

Mechanizm:

  • gra z zakupem o duże nagrody i gra za darmo o Vouchery islodycze.pl oraz zestawy wafli Familijne
  • każde zgłoszenie to 1 szansa w losowaniu finałowym
  • każde 2 opakowania zgłoszone w ramach 1 zgłoszenia to 1 gra natychmiastowa (np. 8 opakowań to 4 gry natychmiastowe)
  • wyeliminowanie ograniczenia w postaci “1 paragon = 1 gra”
  • zwiększenie możliwości wygranej przez przydzielanie “drugiej szansy”
  • wysoka pula nagród z wykorzystaniem zasobów marki Familijne (sklep internetowy, produkty własne)

Zastosowane moduły loteryjne:

  • moduł e-zdrapka.nofsza typu TAP TO WIN z przelicznikiem szans - do gier natychmiastowych
  • moduł eRodo - do obsługi laureatów
  • moduł raportujący
  • moduł drugiej szansy

Mogą Cię zainteresować

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy:

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

NOWA WSPÓŁPRACA I BIURO

+48 577 148 507 office@nofsza.pl

ZAPYTANIA UCZESTNIKÓW PROMOCJI

+48 58 573 12 21 bok@nofsza.pl

BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowogrodzka 50/54,

lokal 415,

00-695 Warszawa

znajdź nas na linkedin