eZdrapka2 do kwadratu
![](/_cache/stories/1130-0/fit/storries-interrisk-mobile_1.webp?type=jpg)
Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group prowadzi intensywny rozwój komunikacji ze swoimi Agentami Ubezpieczeniowymi. Jednym z elementów postępu w tym obszarze jest loteria prowadzona od 3 lat w środowisku iPortal. Pracujący w nim Agenci, po sprzedaniu produktu ubezpieczeniowego otrzymują dostęp do e-zdrapek, pod którymi kryją się wartościowe nagrody, oraz szanse w losowaniu samochodów.
Cele:
- gamifikacja i unowocześnienie portalu sprzedażowego
- zwiększenie atrakcyjności przestrzeni pracy agentów ubezpieczeniowych
- rozwój narzędzia przez udostępnienie panelu wyboru nagrody
Mechanika:
- loteria promocyjna z personalizowanymi nagrodami natychmiastowymi
- kilka poziomów nagród natychmiastowych (20 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 500 zł)
- w ramach każdego poziomu do wyboru wiele rodzajów e-voucherów (Rossmann, Allegro, Żabka, Decathlon, Douglas i inne)
- losowanie samochodów w połowie i na koniec kampanii
- zastosowane moduły loteryjne:
- moduł e-zdrapka.nofsza typu SCRATCH TO WIN - do wygrywania natychmiastowego
- moduł eRodo - do obsługi laureatów
- moduł integracji (API) z systemem sprzedażowym iPortal
- moduł raportujący
- moduł wyboru nagrody
Galeria
Pliki do pobrania
Mogą Cię zainteresować
![Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”](/_cache/stories/400-300/crop/PIT_pruszcz_gdanski_full_hd_2.png)
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
![Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”](/_cache/stories/400-300/crop/desktop_1.png)
Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Celem loterii było zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI. Co dziesiąty klient był nagradzany darmowymi zakupami, a całość odbywała się w niezwykle efektownej oprawie.
![Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy](/_cache/stories/400-300/crop/60debdc5d95b9_2.jpg)
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.