Success Stories
![Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”](/_cache/stories/400-300/crop/PIT_pruszcz_gdanski_full_hd_2.png)
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
![Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”](/_cache/stories/400-300/crop/desktop_1.png)
Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Celem loterii było zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI. Co dziesiąty klient był nagradzany darmowymi zakupami, a całość odbywała się w niezwykle efektownej oprawie.
![Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy](/_cache/stories/400-300/crop/60debdc5d95b9_2.jpg)
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.
![Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow](/_cache/stories/400-300/crop/Loteria-Familijne_mus-je-schrupac-i-wygrac_2.png)
Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow
Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała na celu odświeżenie wizerunku Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów obok działań w TV i nowej strony internetowej zlecono wdrożenie loterii z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry...
![eZdrapka<sup>2</sup> do kwadratu](/_cache/stories/400-300/crop/storries-interrisk-mobile_1.jpg)
eZdrapka2 do kwadratu
Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group prowadzi intensywny rozwój komunikacji ze swoimi Agentami Ubezpieczeniowymi. Jednym z elementów postępu w tym obszarze jest loteria prowadzona od 3 lat w środowisku iPortal. Pracujący w nim Agenci, po sprzedaniu produktu ubezpieczeniowego...
![Wszystko jest nowe - Loteria w Centrum Handlowym](/_cache/stories/400-300/crop/start-section-desktop_2.png)
Wszystko jest nowe - Loteria w Centrum Handlowym
W ramach dużej kampanii zasięgowej Designer Outlet w Piasecznie zastosował loterię promocyjną z bezkontaktowym mechanizmem e-zdrapki. Dodatkowym mechanizmem napędzającym udział konsumentów, oraz częstotliwość ich obecności w Designer Outlet była gra bez zakupu i dla zabawy. Cele: bezkontaktowy mechanizm...