Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy

Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium.
Freemium to specjalny darmowy wariant gry o nagrody dostępne dla każdego klienta raz dziennie. Wygranymi były produkty obecne na półkach sklepów sieci Topaz, za które “płaciło się” kodem kreskowym przy kasie. Co sieć TOPAZ osiągnęła tą metodą?
Zapraszam na rozmowę, podczas której dowiecie się, jak dzięki puli produktów 200.000 zł można wygenerować 50.000 dodatkowych transakcji w sklepie*.
Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.
Moduły gry w promocji nawiązywały do okresu wakacyjnego, miały za zadanie przyciągnąć najmłodszych konsumentów. O wygranej decydował przede wszystkim czas zgłoszenia, ale nie tylko. Komunikat końcowy był wraz ze zdobytą nagrodą spersonalizowany i zależny od wylosowanego środka transportu oraz kierunku wirtualnej podróży. Responsywny system losowy odpowiadał uczestnikowi, uwzględniał bowiem jego wybory w wirtualnym biurze turystycznym.
*ROI promocji wynosi 1 transakcja / 2 produkty (nagrody), tu przyjęliśmy produkty o wartości 2 zł.
Mogą Cię zainteresować

Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow
Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała na celu odświeżenie wizerunku Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów obok działań w TV i nowej strony internetowej zlecono wdrożenie loterii z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry...

eZdrapka2 do kwadratu
Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group prowadzi intensywny rozwój komunikacji ze swoimi Agentami Ubezpieczeniowymi. Jednym z elementów postępu w tym obszarze jest loteria prowadzona od 3 lat w środowisku iPortal. Pracujący w nim Agenci, po sprzedaniu produktu ubezpieczeniowego...

Wszystko jest nowe - Loteria w Centrum Handlowym
W ramach dużej kampanii zasięgowej Designer Outlet w Piasecznie zastosował loterię promocyjną z bezkontaktowym mechanizmem e-zdrapki. Dodatkowym mechanizmem napędzającym udział konsumentów, oraz częstotliwość ich obecności w Designer Outlet była gra bez zakupu i dla zabawy. Cele: bezkontaktowy mechanizm...