Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy

Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium.

Freemium to specjalny darmowy wariant gry o nagrody dostępne dla każdego klienta raz dziennie. Wygranymi były produkty obecne na półkach sklepów sieci Topaz, za które “płaciło się” kodem kreskowym przy kasie. Co sieć TOPAZ osiągnęła tą metodą?

ROI FREEMIUM

Zapraszam na rozmowę, podczas której dowiecie się, jak dzięki puli produktów 200.000 zł można wygenerować 50.000 dodatkowych transakcji w sklepie*.

 

Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.

Moduły gry w promocji nawiązywały do okresu wakacyjnego, miały za zadanie przyciągnąć najmłodszych konsumentów. O wygranej decydował przede wszystkim czas zgłoszenia, ale nie tylko. Komunikat końcowy był wraz ze zdobytą nagrodą spersonalizowany i zależny od wylosowanego środka transportu oraz kierunku wirtualnej podróży. Responsywny system losowy odpowiadał uczestnikowi, uwzględniał bowiem jego wybory w wirtualnym biurze turystycznym.

 

 

*ROI promocji wynosi 1 transakcja / 2 produkty (nagrody), tu przyjęliśmy produkty o wartości 2 zł.

Mogą Cię zainteresować

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy:

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

NOWA WSPÓŁPRACA I BIURO

+48 577 148 507 office@nofsza.pl

ZAPYTANIA UCZESTNIKÓW PROMOCJI

+48 58 573 12 21 bok@nofsza.pl

BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowogrodzka 50/54,

lokal 415,

00-695 Warszawa

znajdź nas na linkedin