Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow
![](/_cache/stories/1130-0/fit/Loteria-Familijne_mus-je-schrupac-i-wygrac_2.webp?type=png)
Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała odświeżyć wizerunek Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów przygotowano:
1. Kampanię mediową, w tym spot TV
2. Nową stronę internetową
3. Loterię promocyjną z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry dla zabawy
Cała kampania i "drużyna projektu" czyli: Colian, Opus B, Initiative i Nofsza zdobyły wyróżnienie na Gali Golden Arrow 2022. Fotorelacja i pozostałe wyróżnienia dostępne tutaj
Cele loterii
- zwiększenie sprzedaży: przyciągnięcie osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup produktu
- lojalizacja i wzrost świadomości marki: dzięki modułowi gry z ożywionymi postaciami występującymi w kampanii reklamowej
- zwiększenie ruchu na nowej stronie internetowej Familijne
Mechanizm gry z zakupem
- kup Familijne i zachowaj paragon!
- każde 2 opakowania zgłoszone w ramach 1 zgłoszenia to 1 gra natychmiastowa (np. 8 opakowań to 4 gry natychmiastowe)
- każde zgłoszenie to 1 szansa w losowaniu finałowym
- możesz wygrać:
- pod e-zdrapką codziennie 25 x 50 zł, 10 x 100 zł, oraz druga e-zdrapka!
- w losowaniu finałowym 50.000 zł
Mechanizm gry dla zabawy
- wejdź na familijne.pl
- odkryj darmową e-zdrapkę!
- przez całą promocję do wygrania 500 pakietów wafli Familijne oraz 1000 voucherów do islodycze.pl o wartości 20 zł
Zastosowane moduły loteryjne:
- moduł e-zdrapka.nofsza typu TAP TO WIN
- moduł przelicznika szans w e-zdrapce - dzięki temu uczestnik na 1 paragonie może grać wiele razy
- moduł drugiej szansy
- moduł eRodo - do obsługi laureatów
- moduł raportujący
Galeria
Pliki do pobrania
Mogą Cię zainteresować
![Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”](/_cache/stories/400-300/crop/PIT_pruszcz_gdanski_full_hd_2.png)
Loteria “ROZLICZ PIT w Pruszczu Gdańskim”
W latach 2020-2022 zorganizowano blisko 50 loterii podatkowych typu “Rozlicz PIT i weź udział w losowaniu nagród” z łączną pulą nagród prawie 2 miliony złotych. W ten sposób jednostki samorządu terytorialnego podejmują aktywne działania w celu pozyskania nowych podatników lub zatrzymania tych “uciekających”.
![Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”](/_cache/stories/400-300/crop/desktop_1.png)
Loteria OBI “Co 10 zakupy gratis!”
Celem loterii było zwiększenie frekwencji klientów podczas otwarcia kolejnych marketów OBI. Co dziesiąty klient był nagradzany darmowymi zakupami, a całość odbywała się w niezwykle efektownej oprawie.
![Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy](/_cache/stories/400-300/crop/60debdc5d95b9_2.jpg)
Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.