Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow

Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała odświeżyć wizerunek Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów przygotowano:

1. Kampanię mediową, w tym spot TV

2. Nową stronę internetową

3. Loterię promocyjną z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry dla zabawy

Cała kampania i "drużyna projektu" czyli: Colian, Opus B, Initiative i Nofsza zdobyły wyróżnienie na Gali Golden Arrow 2022. Fotorelacja i pozostałe wyróżnienia dostępne tutaj

Golden Arrow

Cele loterii

  • zwiększenie sprzedaży: przyciągnięcie osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup produktu
  • lojalizacja i wzrost świadomości marki: dzięki modułowi gry z ożywionymi postaciami występującymi w kampanii reklamowej
  • zwiększenie ruchu na nowej stronie internetowej Familijne

Mechanizm gry z zakupem

  • kup Familijne i zachowaj paragon!
  • każde 2 opakowania zgłoszone w ramach 1 zgłoszenia to 1 gra natychmiastowa (np. 8 opakowań to 4 gry natychmiastowe)
  • każde zgłoszenie to 1 szansa w losowaniu finałowym
  • możesz wygrać:
    • pod e-zdrapką codziennie 25 x 50 zł, 10 x 100 zł, oraz druga e-zdrapka!
    • w losowaniu finałowym 50.000 zł

Mechanizm gry dla zabawy

  • wejdź na familijne.pl
  • odkryj darmową e-zdrapkę!
  • przez całą promocję do wygrania 500 pakietów wafli Familijne oraz 1000 voucherów do islodycze.pl o wartości 20 zł

 

Zastosowane moduły loteryjne:

  • moduł e-zdrapka.nofsza typu TAP TO WIN
  • moduł przelicznika szans w e-zdrapce - dzięki temu uczestnik na 1 paragonie może grać wiele razy
  • moduł drugiej szansy
  • moduł eRodo - do obsługi laureatów
  • moduł raportujący

Mogą Cię zainteresować

Skontaktuj się z nami

Formularz kontaktowy:

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:

NOWA WSPÓŁPRACA I BIURO

+48 780 076 454 office@nofsza.pl

ZAPYTANIA UCZESTNIKÓW PROMOCJI

+48 58 573 12 21 bok@nofsza.pl

BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowogrodzka 50/54,

lokal 518,

00-695 Warszawa

znajdź nas na linkedin