Mus je schrupać i wygrać - wyróżnienie Golden Arrow

Kampania “Gdzie się podziały nasze wafelki?” miała odświeżyć wizerunek Familijne przy utrzymaniu rodzinnego charakteru marki. W celu zaangażowania najmłodszych konsumentów przygotowano:
1. Kampanię mediową, w tym spot TV
2. Nową stronę internetową
3. Loterię promocyjną z interaktywnym mechanizmem i możliwością gry dla zabawy
Cała kampania i "drużyna projektu" czyli: Colian, Opus B, Initiative i Nofsza zdobyły wyróżnienie na Gali Golden Arrow 2022. Fotorelacja i pozostałe wyróżnienia dostępne tutaj
Cele loterii
- zwiększenie sprzedaży: przyciągnięcie osób, które nie zdecydowały się jeszcze na zakup produktu
- lojalizacja i wzrost świadomości marki: dzięki modułowi gry z ożywionymi postaciami występującymi w kampanii reklamowej
- zwiększenie ruchu na nowej stronie internetowej Familijne
Mechanizm gry z zakupem
- kup Familijne i zachowaj paragon!
- każde 2 opakowania zgłoszone w ramach 1 zgłoszenia to 1 gra natychmiastowa (np. 8 opakowań to 4 gry natychmiastowe)
- każde zgłoszenie to 1 szansa w losowaniu finałowym
- możesz wygrać:
- pod e-zdrapką codziennie 25 x 50 zł, 10 x 100 zł, oraz druga e-zdrapka!
- w losowaniu finałowym 50.000 zł
Mechanizm gry dla zabawy
- wejdź na familijne.pl
- odkryj darmową e-zdrapkę!
- przez całą promocję do wygrania 500 pakietów wafli Familijne oraz 1000 voucherów do islodycze.pl o wartości 20 zł
Zastosowane moduły loteryjne:
- moduł e-zdrapka.nofsza typu TAP TO WIN
- moduł przelicznika szans w e-zdrapce - dzięki temu uczestnik na 1 paragonie może grać wiele razy
- moduł drugiej szansy
- moduł eRodo - do obsługi laureatów
- moduł raportujący
Galeria
Pliki do pobrania
Mogą Cię zainteresować

Lato z Topazem - jedna loteria, a dwa sukcesy
Pierwszy sukces: finansowy, czyli wygenerowanie dodatkowego obrotu dla sieci Topaz dzięki mechanizmowi freemium. Sukces drugi: wizerunkowy, czyli wdrożenie modułu gry będącej wirtualnym biurem podróży.

eZdrapka2 do kwadratu
Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group prowadzi intensywny rozwój komunikacji ze swoimi Agentami Ubezpieczeniowymi. Jednym z elementów postępu w tym obszarze jest loteria prowadzona od 3 lat w środowisku iPortal. Pracujący w nim Agenci, po sprzedaniu produktu ubezpieczeniowego...

Wszystko jest nowe - Loteria w Centrum Handlowym
W ramach dużej kampanii zasięgowej Designer Outlet w Piasecznie zastosował loterię promocyjną z bezkontaktowym mechanizmem e-zdrapki. Dodatkowym mechanizmem napędzającym udział konsumentów, oraz częstotliwość ich obecności w Designer Outlet była gra bez zakupu i dla zabawy. Cele: bezkontaktowy mechanizm...